onsdag den 7. marts 2012

Så er jeg tilbage

Det var ikke min intention at stoppe med at blogge, men der var en masse omstændigheder, der gjorde at tiden og lysten til det ikke rigtig var der.

Nu er lysten, måske ikke tiden, da jeg er igang med at skrive speciale, til at starte igen. Samtidig er jeg blevet prikket lidt til. En nær veninde er lige startet med at blogge og skriver på bloggen  BLoGbyBuCh, samtidig har jeg lige vundet en give away hos Brilleting hvor jeg for 100 kr kunne vælge på hendes blogshop. Hvad jeg har valgt viser jeg når jeg modtager det. Sidst men ikke mindst, var der en medblogger, der lagde en kommentar hos mig for et par dage siden hvor hun skrev at hun glædede sig til at følge med hos mig. Da jeg ikke har blogget siden 9. maj sidste år, må jeg heller give hende noget nyt at følge med i :-)

Dette bliver et indlæg uden billeder, da det kom som en pludselig indskyldelse at det skulle være nu jeg vendte tilbage. Nu er det første skridt taget, så skal de næste nok komme.

1 kommentar:

  1. Dejligt du er tilbage, så kan vi bloghygge! Vi må snart ses til blog-making og kaffe, kan du i morgen? Ellers måske en dag i næste uge :) Tak for i går. Har linket til din blog via min egen og lavet et lille indlæg her til morgen!
    Knus Marie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...