lørdag den 10. marts 2012

Strumpfhose

Jeg vil tro at det er 7 år siden jeg købte mine første MP størmpebuker og siden har jeg været hooked. Jeg stiftede først bekendskab med dem til børn, da jeg var pædagogmedhjælper og fandt ud af at de også blev lavet til voksne. De virkede bare så lækre, havde en god pasform og så kunne de fås i 100 % bomuld. De er utrolig holdbare og slidstærke, men en gang i mellem må der et nyt eller to til. Denne gang er det heldigvis ikke fordi jeg har fået slidt et par op men af den grund at jeg er blevet endnu mere kjole/nederdel-pige nu end hvad jeg tidligere har været og derfor har brug for flere par.
De første par par jeg havde købte jeg i Nørgaard på Strøget, men har siden fundet en hjemmeside, hvor jeg kan bestille dem og hvor man ikke skal betale en bondegård for at få dem sendt samt at man optjener 10 % i rabat til næste køb. 

MP størmpebukser
Der to forskellige par jeg har købt denne gang. Et glatte og et par vævet i rib. Så er det muligt at variere alt efter hvad det er for en kjole/nederdel man skal have på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...