mandag den 28. marts 2011

Lørdag fik jeg lavet nogle flere hårspænder med filtkugler fra Søsterne Grene (jeg har beskrevet her hvordan). Søndag var det de flettede hårspænder der blev producerede. 



I denne uge har Netto gavepapir på tilbud. Det er ruller med 30 meter for 30 kr, så jeg måtte have en rulle med hjem fra min indkøbstur lørdag.  Jeg bor i nordvest og har flere Netto'er jeg kommer i. I dem alle er det faktisk sådan at hvis man vil have nogle af de gode ting, der kommer på tilbud fra om mandagen eller fra om søndagen (når de har søndagsåbent) så skal man faktisk komme om lørdagen. Det er jo lidt tosset, når tilbudene først gælder fra om mandagen (el. søndagen).



Søndag ringede min søster og spurgte om jeg vil med til klædeskabsoprydnings-tøjsalg. Det var en af hendes veninder der havde slået sig sammen med nogle andre veninder. De tre cardigans og den kjolen, der er sort med små hvide prikker købte jeg for til sammen 52 kr. Det er herligt man kan få noget nyt til gardaroben for billige penge. Det fejler ikke noget - der er bare nogle der ikke synes at det passer ind i deres tøjstil længere.

2 kommentarer:

  1. Rigtig smarte hårspænder.... God ide:-) Kh Christina

    SvarSlet
  2. Ja god ide med hårspænderne:-) Kh Line.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...