tirsdag den 1. februar 2011

Her har været meget stille

Jeg har været igennem en eksamensperiode, så her har været meget stille. Heldigvis var det den sidste eksamen på min uddannelse, så nu har jeg kun en praktik-portefølje og et speciale tilbage der skal skrives. I dag er jeg begyndt i praktik og er kommet utrolig træt hjem efter at have fået en masse nye indtryk.

Nu hvor jeg er startet i praktik, burde der ikke være noget hjemmearbejde, så man har fri, når man har fri. Håber at det kommer til at betyde at der kommer til at ske noget mere på krea fronten. Men skal nok lige over de første par dage, hvor man kommer totaltsmadret hjem.

Så har jeg forøvrigt igen været heldig. Jeg har vundet en give away hos en En husmors bekendelser. Her har jeg vundet nogle fantastiske farverige øreringe. Billed kommer senere.

1 kommentar:

  1. Dejligt at overstå de sidste eksamner. OG tillykke med dine give away gaver. Altid dejligt at vinde ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...