søndag den 9. januar 2011

Pude og pynte-lækkerier modtaget

Weekenden har også budt på nye pakker fra Hjerternes fest.

Torsdag havde pakkeposten forgæves forsøgt at levere en pakke, hvilket jeg først erfarede fredag eftermiddag, da jeg kom hjem til en pakke-anmeldelse i min postkasse. Fik ikke gjort noget ved det da jeg kom hjem og kom derfor først i tanke om pakken igen, da ville i Døgnnetto for at se om de havde baked beans til min morgenmad. Da var klokken blevet otte. Da det sted jeg skal hente mine pakker er en Elite Købmand (Kiosk), tænkte jeg at jeg villle gå forbi og se om det var muligt at hente pakken. Jeg fik lov til at få min pakke selvom jeg først kom lidt over otte. Egentlig har det udleveringstid mellem kl. 10 og 19 alle ugens dage, men da han ikke havde andet at lave fik jeg lov at få min pakke. 

Pakken var fra Frk. Fryd, der havde doneret en pude, kassen var derfor ikke helt lille. Puden var pakket ind i patchwork papir fra House Doctor. Dette er blevet fint lagt sammen og kommet ind i krea-skabet til senere brug.



Den fine pude kommer overhoved ikke til sin ret i min sofa. Og det er ikke puden der er problemet, det er sofaen. 
Købte i starten af december ny sofa, der havde forventet levering i uge 50. Sidst på ugen i uge 50 ringede jeg til Ide møbler for at høre hvad status var på leveringe. De måtte desværre beklage at de ikke havde fået den hjem fra deres leverandør og havde nu forventet levering i uge 4. Håber ikke at de udsætter endnu en gang. Min nuværende sofa, er en sovesofa med et stort quiltet vattæppe. Dette tæppe har stor tendens til at rode rundt of falde ned. Det får bare det hele til at se frygteligt rodet ud, hvis man ikke hele tiden sørger for at tæppet ligger ordenligt. 

Derudover kom der lørdag en pakken, med masse dejlige ting i. Der var de tre smykker fra Louise Kragh; et par stjerne øreringe, et stjerne armbånd og de perlering alle udført i keramik. Min umiddelbare tanke er at det ikke er hverdags-smykker, men snare smykker, der skal bruges ved særlige lejligheder. Så må jeg bare håbe at en sådan snart finder sted, så de kan tages i brug. 


Der var også et hårbånd fra Lukou doneret af Bahne i Horsens samt et silkeviscose tørklæde doneret af Noa Noa i Horsens. Tørklædet har en fantastisk lilla farve, som ikke har været mulig at fange med kameraet, hverken for mig eller for den der havde taget det til Hjerternes fest-bloggen. Begge dele er allerede taget i brug.



Endnu en gang kan jeg blot konstatere at den røde bunke er lige efter min sg.

1 kommentar:

  1. Jeg er glad for at se, at det hele nåede frem i god behold.
    O med hensyn til smykkerne; kan du SÅ se at få dem på :-)
    Jeg synes nemlig at hverdage fortjener at blive fejret lige så tosset som festdagene :-)

    Kh Trine

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...