onsdag den 5. januar 2011

Endnu to gaver er ankommet

I søndags fik jeg den fine svamperanke, som Marie der har bloggen Marisses Verden. Marie var selv forbi, med svamperanken, da som hun selv skriver i et indlæg ikke bor mere end 5 minutter væk fra mig.
Jeg tror ikke der gik mere end 5 minutter efter hun havde været her, så var ranken hængt op i mit køkken. Jeg tog også straks nogle billeder, så jeg her på bloggen kunne vis den frem. Dog var billederne rigtig dårlige, da jeg fik dem lagt ind på computeret. Der var simpelthen for meget mod lys. Jeg har så ikke været hjemme mens det har været lyst siden, og har derfor ikke kunne prøve at lave forskellige indstillinger på mit kamera, så der kunne kompenseres for modlys.

Synes det var på tide at få vist den fine ranke frem, så jeg har forsøgt mig her til aften, med et noget bedre resultat til trods for anvendelsen af kunstigt lys.
De farver der indgår i ranken, er også farver der er i resten af køkkenet, så Maries valg af papir til ranken, kunne ikke være mere velvalgt.



I dag har posten været her med armbåndet, der er doneret af Janne med bloggen Perlepaladset og webbutikken Bygebjerg.
Igen kan jeg bare nævne at det er helt efter min smag :-)



Ja billedet er ikke helt blevet som jeg ville, men når man tager armbånd på på højre hånd, fordi man har ur på venstre og så efterfølgende skal tage billeder, bliver man nød til at bruge venstre hånd til at trykke på udløseren - og det er altså ikke helt let.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...